Funktioner
I FindMyGPS kan I vælge blandt de mange løsninger, der er klar til brug. På jeres serviceside kan I nemt lukke op for dem, I har brug for. Præcis når det passer jer. Her er de vigtigste. Hos FindMyGPS kan vi både oprette profiler på brugerne af systemet og på materiellet. Det giver mulighed for centralt at styre både materiel og personaleressourcer via app eller browser og som giver nogle spændende muligheder for at optimere driften. Vores app giver mulighed for at checke ind i forskellige køretøjer og dermed får alle brugere en unik personlig profil. Det samme gør et køretøj eller en maskine der anvendes af flere forskellige brugere.
Hos FindMyGPS er der både en app til almindelige brugere og en app til dig som har overblikket og ansvaret og derfor har brug for lidt flere funktioner.
- Adgang baseret på to-trins genkendelse
- Automatiseret kørebog
- Automatiske afgang/ankomst-beskeder
- Dokument- og foto håndtering
- Fotodokumentation
- Godkendt til forsikringsbrug (godkendelsen er på vej..)
- Integration af ERP – fx ordresystem
- Kommunikation – chat og support
- Lokalisering
- Opgavestyring
- Optimering af kørselsmønstre
- Overvågning af hænger
- Planlagt vedligehold
- Planlægning af ruter
- Registrering af transportskader
- Ressourcestyring
- Service af maskiner og udstyr
- Temperaturovervågning
- Tidsregistrering
- Tjeklister og arbejdsbeskrivelser
- Værktøjsstyring